montseval

sábado, 10 de abril de 2010

Calendaris

Aquell any, com sempre, els hi vaig regalar a la Vera i a la Circe, un calendari per Nadal. Aquest és el de la Circe. Acostumaven a ser d’una col·lecció en la que cada any hi havia animals: balenes, felins, amfibis... Crec que aquell any, però l’animal era: paràsits!!! I clar em vaig decantar per Beatrix Poter, que a més a més m’agradava i m’agrada molt
En una visió ràpida, doncs en Leo me l’arrabassa per pintar-lo, llegeixo inscripcions que jo li posava alguns dies o altres que escrivia ella. Al gener van ser
1 Sat: Bona nit
5 Tue: Guapíssima
10 Sun: Xata
11 Mon: Bon començament d’escola
13 Wed: Bon dia
14 Thin Hola
18 Mon: Guapa!
21 Thin: Bon examen
I Desprès: SUCRE i ella va contestar: MEL
No se d’on havíem tret això de sucre i mel
Passo més endavant:
June Les inscripcions són d’ella
7 Tue: Ets una mala mare, ni bon examen, ni mel ni res!
23 Thin: S’acava el cole
July
4 Mon: mel, poso jo. I ella Concert UB40
Setember
1 Tue: La Bruna es queda a dormir, posa la Circe
19 Mon: La Bruna escriu: Jo, la Bruna, per putejar-me començo la reputa escola.
October
6 Thin MILLOR DIA DE L’ANY (el seu aniversari). I jo : Felicitats
Altres; fa fred, abrigat (jo)
Dentista (ella)
Records i records. En Leo i l'Ada pinten. La vida passa ben ràpida

No hay comentarios: