montseval

sábado, 14 de septiembre de 2013

Primer dia d'escola


Comença l’escola.
En Leo se’n va sense bata –diu que el primer dia no cal- i la que porta l’Ada li queda curta. Jo rebo l’encàrrec de comprar-ne una per en Leo. Li compro al lloc habitual  però les noves són horroroses, d’uns quadrets més petits i semblen fetes a la Xina (no hi ha cap etiqueta que digui on). Quan la porto a casa, sense dir res, ells també la troben horrorosa. Ohhh, no me la vull ni emprovar.

Com ha anat el primer dia d’escola? 
En Leo em comunica que han suprimit el banc de l'entrada on seieu les avies. L’Ada no està gaire contenta amb la senyoreta que li ha tocat. Quan tenia quatre i cinc anys va tenir una professora que li feia una mica de por. Li recordo que no es va atrevir ni tan sols a donar-li una nota i la va deixar dissimuladament sobre la taula i se’n va anar correns a seure, mentre la mestra feia una altre cosa.
Si, diu l’Ada. En tot un any només li vaig parlar una vegada. I saps que li vaig dir? Doncs no. Li vaig dir: L’os bru menja salmó.
Ens posem tots tres a riure. Ella la primera. M’encanta el seu sentit del humor. I repeteix: L’única cosa que li vaig dir en tot el curs!!!! L’os bru menja salmó!

No hay comentarios: