montseval

lunes, 30 de septiembre de 2019

Finals d'agost i primers dies de setembre

Falta foto
A finals d'agost vaig a Os de Civis on hi ha la Circe i els nens.
Fem una excursió al riu. Em Leo juga agafar insectes, que desprès posa a sobre de fulles que fan de barqueta. Ay, el saltamartí naufraga i cau per la petita -immensa per a ell- cascada. M'agrada que jugui encara com un nen, ho fa poques vegades.
L'Ada i la Circe, amb les cames a l'aigua freda, xerren com dues amigues. Yo agafo pedretes amb l'idea de fer un anell amb alguna. Son rodones i planes, de pissarra.
L'aire es suau i transparent, tot molt agradable.
A inicis de setembre vaig quatre die a La Torre amb en Leo. L’Ada està a les colònies de vòlei
El primer dia l’aigua és plana, calenta i transparentíssima. Quatre oblades neden al voltant meu i és un moment deliciós. En Santi també les veu, però no en Leo que ha anat lluny nedant.
Després ja torna a començar el curs: quart i segon d’ESO, Ada i Leo respectivament
Recordo quan vaig  començar el batxillerat als 11 anys, a les Dames Negres. Una de les primeres classes d’història em ve al cap. Una jove professora va escriure a la pissarra: Los Vedas. Desprès va fer una clau, i va posar Rig-veda i Ayurveda (en el meu record). I va començar a explicar. La literatura més antiga del mon. Jo vaig pensar: que interessant!!!!
I no puc entendre que ara els nens diuen que s’avorreixen a classe


Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons

No hay comentarios: