montseval

sábado, 15 de noviembre de 2008

La foto que vaig fer d'una escultura Andy Goldsworthy

Vaig anar a veure Rius i Marees, un documental en que es veu l’obra de l’escultor Andy Goldsworthy, un artista britànic que des de fa vint anys crea obres d’art amb elements de la natura. Algunes de les obres són efímeres, com ara les creades amb gel o amb flors. O bé amb fustes que desprès se’n du la marea.
Quan vaig veure aquesta pel·lícula, recomanada per la Montse G., em va venir al cap que jo n’havia vist una d’aquestes obres i a més a més, l’havia fotografiada.
L’havia vist a Escòcia, més concretament a Edimburg, a un parc o jardí botànic. Era una pinya feta de pedres. Al arribar a casa vaig estar buscant rebuscant la foto: Sabia que no havia fet cap àlbum i que era d’abans de les fotos amb càmera digital. No la vaig trobar.
Però....avui ha sortit.

Aquesta és la meva amiga Mª Rosa

Si no heu vist la pel·lícula, aquí hi teniu un extracte de 3minuts 56 segons
He comprovat que no és la única escultura que hi ha a Edimburg; mirant per internet n’he trobat també aquesta:

I res més per avui

1 comentario:

Danilsan dijo...

Ara mateix estava fent un post sobre l'Andy Goldsworthy. És increïble aquest anglès!

Salut!