montseval

sábado, 22 de noviembre de 2008

Una setmana ben diferent

De dilluns a dissabte m’instal•lo a casa de la Circe. Hi arribo molt cansada després de buidar tots els mobles de la sala-menjador, del rebedor i passadís i sobre tot de la gran llibreria. Aquí a casa queden vuit grans caixes plenes de llibres així com tota la banyera a més de diverses piles més. Una d'elles composada pels setze volums de la Història Natural dels Països Catalans. S’ha de veure.

Els cinc dies i cinc nits passen volant, tant, que no tinc temps de fer ni una quarta part de les coses que volia. Això si, aprofito molt dels nens. Cada nit en Leo vol que li canti “Duerme, duerme, negrito”, “A la vora de la mar” (ell diu La donzella) i ”El noi de la mare” i cantusseja amb mi. Als matins, així que es desperta l’Ada ve molt contenta al meu llit, i el primer dia, ella, tant poc petonera, em fa espontàniament dos petons a la galta esquerra mentre encara mig dormo.

Ara el parquet encara fa una mica d’olor de vernís i tinc el balcó obert. Em refugio a la meva cambra. He de buidar la banyera. He de fer mil coses. Però enyoro l’estada amb els nens i m’abelleix recordar-los.

No hay comentarios: