montseval

jueves, 29 de enero de 2009

Ecografia

Vaig a fer-me una ecografia de caròtides: aquestes arteries tan importants que van de la aorta al cap i a la cara, una per cada costat. Fa uns dies que tinc un formigueig a la banda esquerra del coll i recordo que a la meva mare van haver d’operar-la d’un aneurisma de caròtida quan tenia més o menys la meva edat.
Em posen un gel que trobo fred però no és una sensació desagradable.
Mentre me la fan sento grans sorolls de líquids que passen a tota velocitat per grans canonades: la meva sang, les caròtides.
Torno a la sala d’espera que fa deu minuts havia ocupat tota sola i comprovo estupefacta que ara està totalment plena, fins al punt que crec que m’he equivocat. Però no, aquells gravats de plantes, l’heura, la fava, que ja havia vist, estan aquí. Un diari esportiu mal col·locat sobre la tauleta, ara el llegeix atentament una dona petita amb els cabells tenyits massa foscos i el llavi inferior inflat.
Espero el resultat. Si tinc alguna cosa a les caròtides és greu però es pot operar, i tindré un diagnòstic. Sinó, no sabré el que tinc: és greu? És només una mica molest però lleu?

El resultat diu: Exploració dins de la normalitat

No hay comentarios: