montseval

martes, 12 de febrero de 2019

Ordenacions



Al MACBA

En leo ha vist un vídeo de la japonesa Marie Kondo i ens ensenya com es plega una samarreta. Llavors decideix plegar tota la seva roba i se'n va a la seva habitació. Poc desprès torna amb gran quantitat de samarretes i pantalons que diu que ja no li van bé...Jo n'agafo molts per Burkina Faso.
Anem a veure l’armari i li ha quedat ordenadíssim!!! 
Més tard, per telèfon la Circe em comenta que ha ordena i tirat també altres coses, fins i tot l’Ada s’ha enfadat
-         Això t’ho vaig regalar jo- Li diu.
- Si, em va agradar molt però ja no em fa feliç- Contesta.
Crec que l’hauria d’imitar

1 comentario:

Lectora corrent dijo...

Quin noi més savi! Jo també l'hauria d'imitar. De moment només he seguit l'estil Marie Kondo amb la roba interior, mitjons i samarretes i jerseis,