montseval

jueves, 4 de febrero de 2010

Espavilats

Ahir vaig posar els nens a dormir, i desprès d’explicar contes em van dir que els seus pares els deixaven jugar al llit sols durant cinc minuts. Quan vaig tornar havien posat sobre el llit d’en Leo una immensa banyera de plàstic i no se quants ninos, i els despullaven per ficar-los dins. Una de les nines anava dient: mamà, mamà i desprès reia o plorava.
Més tard em vaig estirar un moment amb en Leo. Jo havia tancat bastant la porta i ell es volia aixecar per obrir-la més per que entrès més claror a la cambra. Jo li va dir: l'obriré des d'aquí amb màgia (pensant que poc a poc els ulls s’acostumen i s'hi veu més). Però ell es va aixecar i la va obrir del tot. Llavors jo em volia aixecar per tancar-la una mica i ell va dir: no, ja la tancaré jo des d'aquí amb màgia. Increïble com ho capta tot al moment i es capaç de fer bromes als tres anyets
També l’Ada. Quan jugàvem amb un ninos ella era la mare i jo l’avia. Però desprès li vaig dir: en realitat jo tindria de ser la besàvia. I ho va entendre i va somriure.

4 comentarios:

cristina dijo...

que monos!!!!son molt espavilats!!!!

cristina dijo...

realment espavilats!!!

maribel psz dijo...

hola Montse, soy de tu curso de Biologicas. Me ha gustado mucho descubrir tu blog, que me parece muy entrañable. ¿Te acuerdas de mi? Puche..te dice algo? Un abrazo cariñoso

maribel psz dijo...

No creo que la peque sepa lo que es "bisabuela".. Pero lo cuentas muy tierno, así que me lo voy a creer..