montseval

sábado, 23 de julio de 2011

Vaig a Altafulla amb la Mercè i en Francesc a veure als médicos.

Hi anem amb tren. Proposo agafar-lo al Passeig de Gràcia. Al arribar hi ha dues guixetes obertes i ens posem a la cua més curta. Una estona desprès s'obre una tercera guixeta i unes senyores que hi van ens diuen que de fet només hi ha una cua que es va dividint en tres i que ens hem colat!

Em nego a moure'm del lloc. Qui ha organitzat aquesta extranya cua? Fa anys que agafo el tren aquí i és la primera vegada que ho veig. A part que ara ja em perdut molts llocs...A tot això ja ens toca. A ver, que pasa ¿se han colado? Diu l'home que ven els bitllets. No, no...Li explico la situació (ai, a veure si ara no ens voldrà vendre els bitllets). Ell tot d'una es posa nerviós, surt de darrere els vidres cap al vestíbul i crida: a ver, hagan el favor de hacer tres colas, he dicho tres colas!!! Hi ha un gran enrenou i un desordre general i es fan tres cues.

Torna molt content i ens despatxa el bitllets. Usted ha sido el revulsivo, em diu. Aquesta és la meva funció a la vida, fer de revulsiu, li contesto, mentre agafo els bitllets. No se per que li ho he dit però m’agrada. Desprès ja al tren, passem per Sants i allà puja la marabunta

No hay comentarios: