montseval

miércoles, 19 de agosto de 2015

Tailàndia i la retràctil

El meu primer viatge llarg, a un país molt diferent, exòtic, va ser a Tailàndia. Un viatge fabulós. Vaig anar-hi amb la Mª Rosa, en Paco i la meva germana Marian. De fet pensàvem que podríem visitar també Birmània però en aquella època, 1990, no es podia i a més no hauríem tingut temps en quinze dies. 
Vam anar al nord de tot i on s'uneixen Birmània, Tailàndia i Laos. A un restaurant sobre el  riu Mekong, ample, marronós i selvàtic vam sentir una cançó de Bob Dylan.
Vam anar a Chiang Rai, a Chiang Mai i després al sud de tot a les platges de Phuket i a l'illa Ko Phi Phi, quan encara no hi anava ningú.
Durant tot el viatge vam anar trobant una petita planta, una mimosa, que al tocar-la tancava les fulles d'una manera molt ràpida i visible. Li dèiem la retràctil. Fa pocs dies en vaig veure una al Xinès del costat de casa de la Vera i la vaig comprar. Quants records!!!!
Aquest viatge va estar molt bé i vam decidir que l'estiu següent en faríem un altre. Vam a anar a Burkina Faso i aquest segon viatge va canviar la meva vida.


No hay comentarios: