montseval

viernes, 10 de agosto de 2012

Diari d'Açores, diumenge


8 juliol, dimecres
Anem d'excursió a la zona de Sete Cidades, a l'oest de l'illa. El camí és preciós, prats amb vaques limitats amb hortènsies i algun bosquet. A part del poble, hi ha un gran cràter volcànic, dins de qual se n'hi ha cinc més, i alguns dells amb un llac. Hi ha el llac verd i el blau, que són d'aquets colors respectivament. Abans baixem a un llac més petitet. Em recolzo a un arbre: te tanta molsa i està tan mullada que em queda la ma xopa. Rain forest.
Anem cap a la costa, a Mosteiros. Baixem a la platja. Jo recullo alguns bocinets arrodonits de material negre i blanc. Més endavant baixem a un petit port.
A la tornada encara tenim temps per seguir visitant Ponta Delgada: El colegio és un edifici impressionant. Trobem un carrer peatonal que dona a la plaça de Portas do Povo. I aquesta plaça dòna al passeig marítim. Això si que és el mero centro.
A la plaça hi han balls típics de Sao Miguel: ens hi quedem una bona estona, són preciosos.

Desprès de sopar vull seguir mirant els balls, però en Paco te fred. Anem cap a l'hotel bastant nafrats: la Mª Rosa ha caigut i te un tall al genoll i jo m'he cremat al canell amb una bombeta fent un vídeo. Un noi del servei nocturn ens cura bastant carinyosament

2 comentarios:

Lectora corrent dijo...

Saps per quina causa tenen colors diferents, els dos llacs? Per la geologia? (sals que s'hi puguin dissoldre) Pels microorganismes que hi viuen?

Montse Vallmitjana dijo...

Crec que és pels microorganismes i algues però no n'estic segura ni ho he trobat enlloc.