montseval

miércoles, 19 de enero de 2011

Dijous passat

Dijous passat l'Ada i la Circe em van acompanyar a joieria i van pujar a la classe. Al entrar al recinte de l'Escola Industrial, per Urgell quasi tocant a París, els hi vaig dir: mireu, aquí, la Milissa i jo, quan érem petites veníem a patinar. Tu patinaves? em pregunta la Circe amb una veu molt incrèdula. Clar...li dic, jo patinava amb els patins que hi havia abans, patins de quatre rodes. S'han estat tota la vida a un armari, ara fa poc que els vaig llençar. Els fill no s'imaginen als pares quan eren joves, quan eren petits. De petits jugàvem, saltàvem, corríem, patinàvem...
Varem deixar a en Leo a classe de taekwondo. Li han ensenyat a fer una petita reverència de salutació amb el cap i quan la fa està tan preciós que te'l menjaries a petons. L'Ada per la seva banda fa ballet. També en feiem la Milissa i jo, de petites, amb madame Elsa, i desprès la Vera i la Circe amb la Bernadette. L'Ada te la sort que la classe és just al costat de casa seva. Vol pujar a casa i posar-se el tutú allà. Desprès tornem a baixar i està deliciosament preciosa amb el tutú i unes bambes als peus, que a classe canvia per les sabatilletes de ballet
Jo, des de fa uns anys ja sóc capaç d'imaginar-me als meus pares de petits, de joves. Fins i tot als meus avis.

No hay comentarios: